13 Ocak 2013 Pazar

Merhaba!

20 yıllık Psikolojik Danışmanlık mesleğimden 2 yıl önce emekli oldum. Geçen 2 yıl boyunca katıldığım sertifika programlarıyla bilgilerimi güncelledim. Tabi ki kendimi de. Şuanda homeoffice, aile ve çift terapilerinin yanında ergenlerle çalışıyorum. eğitimhaberim.com sitesinde köşe yazarlığı yapıyorum. Milliyetblog da yazıyorum. http://blog.milliyet.com.tr/idem.tonoz Türkiyenin lider iletişim ve teknoloji firmasındaki psikologlara danışmanlık yapıyorum. Üniversite sınavına hazırlanmakta olan oğluma annelik yapıyorum. Sevgili eşime hayat yolculuğunda yol arkadaşlığı yapıyorum. Resimlerimi yapıyorum ve arta kalan zamanımda, ne kadar kalıyorsa o kadar uyuyorum. Bana ulaşmak isterseniz mail atabilirsiniz. Asistanım Arzu sizinle en kısa sürede iletişime geçecektir. Mail adresi: idem.tonoz@gmail.com Hayal ettiğiniz herşeyin gerçekleşmesi dileklerimle.... Çalışma alanlarım; Yetişkin Psikolojik Danışmanlığı • Depresyon • Panik Atak • Kaygı Bozukluğu • Obsesif Kompulsif Bozukluk • Stresle Mücadele • Öfke Yönetimi • Özgüven Sorunları • Kişisel Gelişim Çalışmaları • Kişilik Sorunları • Yaygın Anksiyete Bozukluğu İlişki Danışmanlığı(Evlilik ve Çift Danışmanlığı) • Aile ve Evlilik Danışmanlığı • Çift Danışmanlığı • Nişanlılık Problemleri • Flört Sorunları • Aldatılma/Aldatma • Kıskançlık • İlişkilerde Bağımlılık • Terkedilme ve Terkedilme Korkusu • İlişkilerde Öz Güven Sorunları • Biten Bir İlişkinin Etkileri • Boşanma Süreciyle Aktif Başa Çıkma Çocuk/Ergen Danışmanlığı • Okul Olgunluğu (Çocuğum Okula Hazır mı?) • Okula Uyum Sorunları • Ergen ile Ebeveyn Arasındaki İletişim Sorunları • Arkadaş İlişkilerinde Zorlanma • Özgüven Sorunları • Ergenlikte Kimlik Oluşumu ve Ergenlik Depresyonu • Davranış Problemleri • Dikkat Eksikliği • Sınav Kaygısı • Öğrenci Koçluğu • Boşanma ve Çocuklar • Çocuklar ve Yas • Oyun Terapisi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder